nedjelja, 24. lipnja 2018.

Ceca Ražnatović bez problema ponizila Lunu Đogani: Region se trese zbog riječi koje je pjevačica rekla

Posted by arko on 15:06 | No comments

Ceca se razlikuje od svojih ostalih kolega jer ona govori zapravo istinu što se tiče ovog cijelog pitanja oko Zadruge. Cecine kolege govore kako ih nimalo ne zanima šta se to sve dešava u Zadruzi, ali folk zvijezda ipak kaže da ona nema problema da kaže šta je istina. U iskrenom razgovori je Ceca počela da priča o ljubavnom trouglu, dok mi svi znamo koji je to trougao. Njene prve riječi su bile da niko njima ne bi trebao suditi.


– Luna jeste kao dijete živjela sa nama, te se stalno družila sa mojom djecom. Jeli su za istim stolom, a tako sam se i ja uvijek prema njoj lijepo ponašala, te sam je čuvala i gledala baš kao da je moja. Moram priznati da tu djevojku nisam vidjela čak pet godina, a družila sa mojom kćerkom neke četiri godine, a ne 13. Kada god bi došla kod nas i družila sa se s nama, ona je bila mirno i umiljato dijete, rekla je Ceca iskreno.



– Luna nikada nije bila sa Veljkom u vezi, a meni je zaista žao što ja moram biti ta koja će komentarisati tu situaciju. Anastasija je krstila Lunu, te je bila zaista degutantno da se bilo šta govori u vezi toga. Ja znam tog Slobu, ali onako površno jer sam ga gledala kroz Pinkove zvezde. On ima veliki
talenat i to je već dokazao, a ja sam sigurna da će uspjeti u životu, a što se tiče njegovog privatnog života, mene to nikada nije zanimalo, dodaje Ceca.

0 komentari:

Objavi komentar