petak, 22. lipnja 2018.

LJUBAVNICA I ŽENA SAME OČI U OČI LUNA SE PRED KAMERAMA OBRATILA KIJI, ZA KRAJ OSTALO SAMO POKAJANJE(VIDEO)

Posted by arko on 02:40 | No comments

Sve je gotovo.
Dok su noćas čekale proglašenje pobednika i sedele same u bekstejdžu, Luna i Kija su imale priliku da kažu jedna drugoj sve što im je na duši.
Prvo su neobavezno ćaskale o Kijinom i Slobinom venčanju, a onda su na trenutak zaćutale, pa je Đoganijeva napokon izustila:




– Izvini za svaku ružnu reč koju sam ti ovde rekla. Ja sam tebi uzela nešto, nisi ti meni, ali veruj mi da mi nikada nije bila namera da te povredim – govorila je Luna u jednom dahu, a Kija je tiho izustila:
– Znam, nema potrebe. Sad je gotovo.




– Znam – prošaptala je Luna.
VIDEO POGLEDAJ KLIKOM NA LINK: https://www.dailymotion.com/video/x6mdfrd

0 komentari:

Objavi komentar