petak, 22. lipnja 2018.

LUNA ZGROZILA SVE: Poslije priče da redovno puši travu, ovog puta je otkrila nešto još gore u vezi s ocem Gagijem

Posted by arko on 07:59 | No comments

Poslije priče kako s majkom Anabelom i očuhom Andrejom redovno puši travu, Luna je iznijela još neke zanimljive detalje, ovog puta u vezi s ocem Gagijem
Luna Đogani zaprepastila je cimere u “Zadruzi” prepričavanjem detalja sa snimanja spota grupe Fanki Dži, kada ju je otac Gagi Đogani pljunuo u lice.
Da porodica modne blogerke ima čudne odnose, svima je poznato. Poslije priče kako s majkom Anabelom i očuhom Andrejom redovno puši travu, Luna je iznijela još neke zanimljive detalje, ovog puta u vezi s ocem Gagijem.




“Bili smo u stanu kod mog brata Adama, tamo je bilo snimanje. Bili smo Baki, ja, tata, moj brat, sestra Nina, Vanja… Spot počinje tako što tata ulazi na vrata i kreće da repuje: ‘U ovom gradu’, pa onda ima jedan dio kad kaže: ‘Kad te pljunem u facu’… U tom trenutku prolazila sam pored tate, onako uživjela se u ulogu, kad on mene pljune stvarno u lice!”




“Imala sam neke naočare kao Saša Matić i sve mi se pljuvačka slivala niz njih. Pitam ga: ‘Što si me pljunuo’, a on meni kaže: Pa moraš da se uživiš u ulogu, mi glumimo, ovo je profesionalizam”, ispričala je Đoganijeva, dok ju je oženjeni dečko Sloba Radanović gledao u čudu.
(Kurir)

0 komentari:

Objavi komentar