četvrtak, 14. lipnja 2018.

ONA JE LJUBAVNICA A JA ŽENA! Kija osudila Lunu, a onda otkrila da Anabela VODI RAT SA NJOM!

Posted by arko on 10:35 | No comments

Zadrugari tokom čitavog današnjeg dana komentarišu događaje od prethodne noći. Naime, sinoć je Luna Đogani fizički nasrnula na svog bivšeg dečka Slobodana Radanovića, nakon čega je njemu rane previjala i dezinfikovala njegova supruga Kristina Kija Kockar.
Kija je danas nakon igre komentarisala ovu situaciju ali i to što je Luna pobesnela i uputila niz uvreda na njen račun.


Ne opravdava se ni jedna ni druga strana. Dobila sam sinoć uvrede od Lune da sam ku*va raspala zato što sam mu pomogla, zato što sam mu žena, a ona ljubavnica pa je to boli, je*i ga – rekla je Kockareva.
Milan Milošević nije mogao a da se ne priseti Nadežde Biljić koja je takođe prethodne noći svojevoljno izašla iz rijalitija tako što je preskočila ogradu. Prilikom ovog preskakanja ona je neprestano spominjala Lunu ali i njenu majku Anabelu Atijas.


Anabela je uključena u ovaj rijaliti više nego 80% nas. Žena napolju vodi ozbiljan rijaliti, ozbiljan rat – rekao je Milan.
Sa kim – zbunjeno je pitao Sloba.
Sa mnom, srce – rekla je Kristina.
Radanović nije imao komentar na ovu konstataciju ali se čini da mu nije bilo svejedno zbog onoga što je čuo

0 komentari:

Objavi komentar