nedjelja, 30. prosinca 2018.

IMAM 14 GODINA I MOJ ŽIVOT SE RASPATA, MISLIM DA ĆU OD TUGE DA UMREM :( ...

Posted by arko on 12:33 | No comments

Imam 14 godina i moj život se raspada, mislim da ću od tuge da umrem :(… Živim sa mamom i tatom i moj tata je zadnje dvije godine mnogo oboleo, nikad nisam znala razlog tatine bolesti, ali sam vidjela da propada. Prije dvije godine je imao 93 kile, a danas ima 65 :(… Prije par dana dok sam


učila mami je stigla poruka na mob, nešto me teralo da pogledam njen telefon, kad sam ušla u porukama videla sam da mama ima dugo ljubavnika. Vratila sam poruke unazad i shvatila da planira da ostavi tatu da pobegne za njega. Odmah sam otrčala da pokažem tati poruke i tata je tada rekao da sve zna, i da dugo ima ljubavnika i da je to razlog oboljenja… Posvadjala sam se s mamom sto mi je


tesko palo, ne zato sto se drala na mene nego sto me napala. Ljudi dragi, pokusavam svim snagama da promenim mamino mišljenje, i njeen glupe odluke, jer imam podugacak jezik, ali ne ide. Kad vidim kako se počne derati na mene, jednostavno odustanem od svega i suze samo krenu iz mene.

0 komentari:

Objavi komentar