utorak, 25. prosinca 2018.

VELIKA RIJALITI TRAGEDIJA: Zadrugom odjekuju jecaji, smrt koja je pokosila sve učesnike i zavela u crno jednu od najpopularnijih učesnica

Posted by arko on 12:37 | No comments

Zorica Marković tokom dana je igrala zajedno sa ostalim učesnicima, bila vesela, a onda je najednom promenila raspoloženje.
Podsetimo, ona je nedavno otvorila dušu, i ispričala svoju potresnu sudbinu:


– Istina je da sam izgubila ćerku. To se desilo pre deset godine. Svi mi kažu – proći će vremenom, ali ne prolazi… Bilo je u pitanju teže oboljenje, ne bih da detaljišem… Moj unuk Uroš, koji inače živi u Berlinu, izgubio je majku! Njegov otac ponovo se oženio nedugo nakon Sanjine smrti… Moj Uroš ima samo mene.


Zorica Marković je danas ipak otkrila da je pokojna ćerka bolovala od autizma.
– Unuk mi je kazao da uopšte ne ulazim u rijaliti, sada mi je ponovo teško kada mislim na nju – jecala je Zorica.

0 komentari:

Objavi komentar