srijeda, 26. prosinca 2018.

Vojin Ražnatović, Arkanov sin, okačio je fotografiju sa prvog vjenčanja Cece Ražnatović – momentalno izazvao buru javnosti

Posted by arko on 13:12 | No comments

NA SVOM FEJSBUK PROFILU, VOJIN RAŽNATOVIĆ JE ODLUČIO DA POSTAVI JEDNU FOTOGRAFIJU UZ JEDAN NEUMJESNI OPIS. VOJIN RAŽNATOVIĆ JE ARKANOV SIN IZ NJEGOVOG PRVOG BRAKA, ALI ON NIKAKO DA PRESTANE DA PROVOCIRA CECU RAŽNATOVIĆ.
Vodi rad i dalje sa njom, sa drugom suprugom njegovog oca. Ovaj put je odlučio da je ponovo osramoti, postavio je jednu fotografiju koju javnost nije imala priliku da vidi… Njegov komentar je zaista ubilački bio.


Vojin je napisao na fotografiji Davno nekad prije Šiptara duce, Arkana mog oca i Hajrudina manje poznatog…
Nekoliko godina traje taj sukob na relaciji Vojin Ceca- Ovaj put je odlučio da je počasti jednim teškim riječima, kao i uvredama na njen račun. Sa ironijom je napisao prije nekoliko godina kako nije stigao na proslavu svoj polubrata Veljka Ražnatovića.


Tada ga je Veljko nazvao licemjerom, a nasljednik Arkana koji ga je dobio u braku sa Natalijom Martinović se ponovo oglasio, ovaj put Veljku se obratio indirektno:
Zamolio bih sve srdačno da me u medijski cirkus njihov ne svrstavaju, ja sam ponosan što sam normalan i skromna osoba, ja kao običan svijet živim, nikada neću da se spustim na taj nivo da se sa nekim raspravljamo putem društvenih mreža, pa bio mi taj brat ili ne…
Vojin je sam rekao da mu je post bio ironičan, jer mediji potenciraju priču kako im je otac živ, ali neki očigledno ne mogu lako da razumiu to. Vojin je inače i napisao status kada je rekao da će vrijeme pokazati ko je čast i dostojanstvo loze branio, a ko je bio taj koji je izdao. Koračati će uvijek uzdignute glave sa puno časti.

0 komentari:

Objavi komentar