utorak, 26. veljače 2019.

BILA SA ŠABANOM POSLJEDNJU NOĆ, A NIJE DOŠLA NA SAHRANU: Svi su ostali bez teksta kada je otkrila zašto nije izjavila SAUČEŠĆE porodici

Posted by arko on 12:15 | No comments

Pjevačica Tea Tairović pjevala je sa Šabanom Šaulićem na njegovom posljednjem nastupu.
U medijima su često mladu zvijezdu povezivali sa kraljem narodne muzike.
Kazala je kako joj je smrt kralja narodne muzike jako teško pala.
Prisjetila se trenutka kada je saznala da je Šaban stradao u teškoj nesreći.


"Mislila sam da je bio neki lakši udes, ali kada smo čuli šta se tačno desilo, u početku nismo ni vjerovali. Mislili smo da je neka greška. Provjerili smo hiljadu puta da to nije neka greška. Malo je reći da smo bili u šoku." - kazala je za beogradske medije Tea, te dodala:
"Šaban nije volio davati savjete, takva jedna legenda, takav vokal, takva zvijezda, uopšte nije bio čovjek koji je volio pametovati. Nije bio nametljiv i iz njegovog ponašanja se mogla učiti, iz njegovog ponašanja na bini i van bine."
Dodala je da se čula samo sa Lukom, Šabanovim unukom.


"Poslala sam njegovom unuku Luki poruku, jer se sa njim znam. Napisala sam mu da mi je žao. A sa ostalim članovima porodice ni pre nisam kontaktirala pa mi je bilo bez veze da se namećem i u ovom trenutku". - rekla je Tea za beogradske medije.
Podsjećamo, Šaban Šaulić tragično je nastradao 17. februaru uslijed teške saobraćajne nesreće na autoputu u Njemačkoj.
Pjevačica Tea Tairović je prethodne večeri imala posljednji nastup sa kraljem folka, ali se sa njim nije vraćala za Beograd jer su imali odvojene letove.

0 komentari:

Objavi komentar