nedjelja, 24. veljače 2019.

Buba Koreli dobio 50 eura bakšiša, a ono što je uradio sa novčanicom šokiralo je mnoge! Želio je da je PODERE, a onda je uradio OVO!

Posted by arko on 08:50 | No comments

Buba Koreli često u javnosti ističe luksuzan način života te mu razmetanje novcem i drugim materijalnim stvarima nije strano.
I dok jedni kritikuju ovakav način javnog izražavanja, drugi ističu da je reper na pošten način zaradio novac, te da niko ne treba da mu sudi kada je reč o načinu na koji ga troši.
Buba Koreli sinoć je objavio video koji je izazvao lavinu komentara. Naime, u tom videu Buba Koreli je pokazao bakšiš koji je dobio na nastupu.


– Uspeo je da me okiti neki levat – poručio je Buba pokazujući novčanicu koju mu je očigledno jedan od posetilaca sinoćnjeg nastupa ubacio u džep.- Za one koji ne znaju o čemu se radi, ja i Džala (prim.aut. Džala Brat, njegov nerazdvojni partner kada je reč o komponovanju i izvođenju muzike) ne primamo bakšiš.


Naljutimo se kada nam ga neko ponudi. Neko mi je ovo gurnuo i ne znam čije je. Inače bih ovo poderao, ali mi kažu da ne smem da cepam novac, stoga ćemo ovo sutra pokloniti nekome kome je potrebno više nego meni. Mislim da je to najispravnije – zaključio je vlasnik hita
preuzeto sa: sve-za-vas.info

0 komentari:

Objavi komentar