ponedjeljak, 25. veljače 2019.

DOŠLA JE NA SAHRANU SKRHANA OD BOLA: Niko ne zna da je OVA PJEVAČICA BILA ŠABANOVA VELIKA LJUBAV i da su se trebali vjenčati!

Posted by arko on 13:34 | No comments

U petak održana je sahrana pjevača Šabana Šaulića, koji je tragično stradao u saobraćajnoj nesreći koja se 17. februara dogodila u Njemačkoj.
Sada su u javnosti isplivale neke informacije o kojima se do sada nije znalo.
Naime, kako "Pink" saznaje, prije braka sa Gordanom, Šaban je volio Milenu Plavšić, tada mladu i talentovanu pjevačicu iz Bosne.
O njihovoj ljubavi malo se zna, ali upućeni u Šabanov život kažu kako se radilo o velikoj ljubavi i da su se oni trebali i vjenčati.
 - Šaban i Milena su se jako voljeli. To je bila mladalačka ljubav. Trebali su i da se venčaju. On je već bio popularan, Milena na početku svoje karijere. Šta se tu poslije desilo niko ne zna.
Ali on je poslije upoznao Gocu koja je plijenila svojom ljepotom i ubrzo su se vjenčali - kaže izvor za "Pink".
Milena i Šaban su ipak svoj odnos obnovili poslije više godina, ali samo kao prijatelji i kolege. Čak su i 2001. snimili duetsku pjesmu “Veruj mi”, a pjevačica se pojavila i na sahrani, vidno skrhana i utučena.
screenshot
Milena je nakon sahrane za "Pink.rs" uspjela samo ovo da kaže:
 - Ja nikad nisam pričala o tome, nema potrebe ni sada, u ovakvom trenutku, sve što mogu da kažem jeste da sam ga ja poznavala kao kolegu i bio mi je veoma drag i ovo je velika tuga. Žao mi je što nije ispunio svoju najveću želju, a sigurna sam da je sve želje ispunio, a to je bila da oženi sina Mihajla. Pridružujem se svima u žalosti za njim - rekla je kratko Milena.

0 komentari:

Objavi komentar