petak, 22. ožujka 2019.

GODINE JE PROVELA U DOMU LEPE BRENE, A SADA JE SVE ISPRIČALA: “Evo šta mi je radila najveća balkanska ZVIJEZDA”

Posted by arko on 13:49 | No comments

Lepa Brena jedna je od najpopularnijih pjevačica na estradi.
Kućna pomoćnica Lepe Brene nedavno je odlučila da ispriča detalje dugog niza godina koje je provela zaposlena u pjevačicinoj vili na Bežanijskoj kosi.

– Vjerujte mi, Brena je izuzetna žena. Ona je bila prema mojoj porodici ista kao prema svojoj. Kad god bih završila sa poslom i krenula kući, ona bi mi spremila hranu, voće, sokove, slatkiše… Nije htjela ni da čuje da idem praznih ruku, a to nema veze sa platom. O garderobi i da ne govorim. Čak je kupovala i kapute za mene i moje kćerke i davala nam odjeću za sve prilike – rekla je nekadašnja kućna pomoćnica Lepe Brene za “Scandal”.

Dodala je i kako su njena djeca zahvaljujući Breni završila fakultete.
Ja bih i dalje radila kod nje da nisam ostarila – kazala je ona.
Ukoliko do sada niste imali prilike da vidite, u nastavku vam donosimo nekoliko fotografija iz luksuzne vile na Bežaniji.
(Foto: Pulsonline)

0 komentari:

Objavi komentar