srijeda, 6. ožujka 2019.

NAKON SMRTI JELENINE MAJKE, OGNJEN VRANJEŠ SE OGLASIO NA INSTAGRAMU: Objavio je samo jednu stvar, FANOVI NE VJERUJU ŠTA VID

Posted by arko on 04:25 | No comments

Majka Jelene Karleuše, Divna Karleuša preminula je jučer u 61. godini u svom stanu, nakon trogodišnje borbe sa teškom bolešću.
Brojne poznate ličnosti na društvenim mrežama uputile su riječi podrške pjevačici Jeleni Karleuši. Divna je pružila podršku Jeleni i tokom afere oko Vranješa.

– Ne želim više da pričam o Jeleni. Sve što sam imao, rekao sam u saopštenju koje sam okačio na svoj Instagram, to je prava istina. Mogu samo da potvrdim da sam upoznao njene kćerke, sretali smo se u prolazu. Divnu sam upoznao u Atini, kada je Jelena dolazila kod mene – kazao je prije mjesec dana Ognjen Vranješ.

I dok su jučer svi na društvenim mrežama objavljivali statuse oko Jelenine majke, Ognjen Vranješ je objavio video koji hvali njegova postignuća u nogometnom dresu. Čini se kako se nije mnogo potresao kada je u medijima objavljena ova tužna vijest.

0 komentari:

Objavi komentar