ponedjeljak, 4. ožujka 2019.

OGLASIO SE GALE, ČOVJEK SA KOJIM JE DIVNA BILA U VEZI 17 GODINA: Sve je otkrio o njoj, evo kakva je zapravo bila

Posted by arko on 22:58 | No comments

Nakon razvoda od Dragana, Divna Karleuša je uplovila u vezu sa pjevačem Velimirom Galetom Mitrovićem, nekadašnjim članom grupe "Dobri momci".
Zajedno su bili 17 godina, sve do 2009. godine kada su se razišli.
- Naravno da mi je teško, vrijeme sad tu ništa ne znači... - kazao je Gale za Telegraf, te dodao:
- Sve što mogu da vam kažem je da sam još uvijek šokiran i da mi je vijest jako teško pala. Divnu ću pamtiti kao nasmijanu, veselu, nježnu, šarmantnu, pametnu, sposobnu i nadasve hrabru ženu koja je, dok smo bili zajedno, uvijek bila uz mene i podržavala me u svemu što sam radio. Ona je obilježila veliki dio mog života i to nikada neću zaboraviti.
Podsjetimo, Divna i Gale razišli su se kada je Jelena rodila kćerku Atinu. Navodno, u Galetu se tada probudio očinski instikt.
- Gledao sam Jelenu kako raste, postaje ono što je danas, ali, kada se rodila Atina, u meni je nešto puklo. Poželio sam da i ja budem tata, a ne Atinin djed. Divna i ja smo se prijateljski razišli i prekinuli sve kontakte - rekao je svojevremeno Mitrović.

0 komentari:

Objavi komentar