nedjelja, 31. ožujka 2019.

Ovo je čovjek koji je silovao Milijanu! Njegove slike procurile u javnost! REGION ZGROŽEN STRAVIČNIM PRIZOROM (FOTO)

Posted by arko on 12:40 | No comments

Učesnica rijalitija Milijana Božić sinoć je u "Parovima" priznala da ju je izvijesni Branko Oprenić silovao! Nije željela da skriva njegovo ime, a tragediju koju je proživjela je užasavajuća.
On ju je u kasnim satima odveo u šumu, izvadio nož i priprijetio silovanjem, da bi to na kraju i učinio. Ona se u toku odnosa oparila, ali kako bi sačuvala živu glavu odlučila je da bude trezvena. Nakon toga jedva je uspjela da pobjegne.
- Neko mi je rekao da je dobio 3 godine, sada bi trebao da izađe. Ja ne znam ništa o tome.
Kad su me zvali da uzmem stvari koje su mi oduzete, patike, farmerke, dukserica, majica, brus...zvali su me da mi vrate stvari ja nisam htjela da uzmem. Kada mi je zvonio telefon, kada mi je pisao nepoznat broj, ja sam pozivala broj u stanici da preisluškuju - izjavila je Milijana u vili.
n





Klikom na sliku ispod Zatvarate PROZOR!


Kliknite na sliku

Portal "Alo.rs" došao je u posjed njegovih fotogorafiji, te možete dejlimično vidjeti kako on izgleda.

0 komentari:

Objavi komentar