srijeda, 24. svibnja 2017.

IMALA SAM 17 GODINA KADA ME PRI KOMŠIJA.....

Posted by arko on 14:27 | 1 comment

Imala sam 17 godina kada me prvi komšija, tatin prijatelj iskoristio i uzeo mi prvo nevinost, a kasnije i život :(. Ostala sam trudna, a kada sam mu to rekla, zaprijetio mi je da će da me ubije ako ikome kažem.

Nisam znala šta da radim, ćutala sam, a vrijeme je prolazilo. Kada su mama i tata saznali da sam trudna isto veče su me istjerali iz kuće, ODREKLI SU ME SE, bez da sam imala priliku da im objanim. Nedugo nakon toga sam rodila kćerku, a zbog svega sam morala napustiti i školu i sada preživljavam i snalazim se na razne načine da obezbijedim koru hljeba mojoj kćerkici i sebi. Mali nedužni anđeo ima pune dvije godine i prošle sedmice se razbolila, iznenada je dobila jako visoku temperaturu, skoro 39.

Odnijela sam je na hitnu, a nakon što su je doktori pregledali ustanovili su da se razbolila zbog loših higijenskih uslova u kojim živi, odnosno živimo. Obavijestili su socijalunu službu te su mi je oduzeli 🙁 Ne znam šta da radim, koliko god mi je na neki način zbog nje život uništen, toliko je volim da ne mogu zamisliti dalje da živim ako mi je ne vrate. Jedini razlog mog života, jedino što imam, nemogu bez nje… a nemam nikoga da mi pomogne da je vratim 🙁 UBIT ĆU SE

1 komentar:


  1. U braku sam sa suprugom već 24 godine, a veći dio toga smo bili sretni. Nakon što smo se vjenčali samo godinu dana, saznala sam da očekujem naše prvo dijete.
    Bili smo sretni zbog toga, ali na polovici trudnoće počeo je glumiti čudno i otkrio sam da ima vezu s djevojkom s kojom je radio.
    Razgovarali smo o tome, a on je rekao da ga je samo progonio pomisao da je roditelj. Prošli smo kroz ovo vrlo teško vrijeme i četiri godine poslije smo imali još jedno dijete.
    Imali smo sretne par godina nakon toga dok nije stigao do 39. i opet, njegove su akcije postale vrlo sumnjive. Suočio sam se s njim, ali bez ikakvog dokaza on je zanijekao vezu i vratio se suprugu kojeg sam poznavao i volio. Iako sam ozlijeđen, pokušao sam se preseliti i staviti dolje na njega približava se 40 godina i da ima krizu srednjih godina.
    Duboko dolje, nisam to vjerovala, i postala sam prijateljski s tipom iz posla, vjerojatno da bih dobio vlastitu leđa. Nismo imali vezu, premda smo se samo slagali. Ali moj je muž jednog dana vidio tekst i suočio me s njim. Drago mi je što je pronašao poruku jer sam htio da on osjeti kako me osjećao.
    Prije dvije godine ponovno sam postao sumnjičav i znam da je imao još jednu vezu. Čak sam pronašao i kondome, ali opet on to odbija priznati ili raspravljati o tome i konačno se ispričavam zbog optuživanja, odjednom prije 5 mjeseci mi je rekao da želi razvod da više ne može nastaviti brak, to je varanje na njemu pokušajte objasniti razlog zbog kojeg smo obojica međusobno slati poruke, ali nije vidio da je to dobar razlog, ne mogu se odseliti, ne mogu se kretati sa svime što je jednostavno komplicirano, nemam izbora ali drugima za pomoć od svetog Poslanika, kad sam vidio neke komentare o njemu na Facebooku, ozbiljno sada imam s radošću i srećom, sada moj suprug koji su podnijeli zahtjev za razvod, sada se mijenjaju za to, a to je onaj koji je aplogiezing za njegovo djelovanje bio sam i od onog dana kad sam kontaktirala proroka za pomoć.I nastavljamo dijeliti o njemu radi vraćanja doma .. ako vam je potrebna kočnica istinita u vašem braku ili u životu, kontaktirajte ga i vidite što će se dogoditi .. holyprophet8@gmail.com

    OdgovoriIzbriši