srijeda, 24. svibnja 2017.

ISPOVEST: Napravio sam dete sestri moje devojke i kada je saznala za to došla je kod mene i počela da…

Posted by arko on 02:23 | No comments

Napravio sam dete sestri moje devojke i kada je saznala za to došla je kod mene i počela da viče i krenula da me udara i da mi zarije nokte a ona ima nešto kao livene nokte ne znam kako se kaže, brate raskvarila me kad je pokušala da me udari vazom u glavu odgurnuo sam je i ona je pala i malo se udarila (pritom joj nisam nijednom uzvratio samo sam se branio) i raskvarila ruku kako je pukla vaza, i otišla je kući plačući.

Sutradan dolazi njen brat i dva njegova prijatelja meni na kucu inace kao njen brat važi za kao nekog jakog lika u gradu on je oko 185cmi malo nabildovan tako i njegovi prijatelji a ja 205cm jako nabildovan jak,i on kao krenuo da me udari ja njemu zgrabio ruku zavrnuo i udario ga u bradu ( nokautirao) a ovog 2gog udario u nos i on je pao a 3 trećeg udario u stomak i onda sam uzeo brata i krenuo da ga da ga samaram i oplaveo ga.

Ceo grad me se sada boji. I ti likovi kad me vide mi se ulizuju u dupe čak i njen brat.

0 komentari:

Objavi komentar