petak, 18. svibnja 2018.

MARIJA RIJEŠILA DA POSTANE MAJKA : ali evo koga želi za oca djeteta , sve je izbezumilo

Posted by arko on 15:11 | No comments
Marija riješila  da postane majka : ali evo koga želi za oca djeteta , sve je izbezumilo
Saša Popović je zaključio da je za Mariju Šerifović pravo vrijeme da rodi bebu, pa je posavjetovao da potraži spermu operskog pjevača Lučana Pavarotija, koja je na prodaju nakon njegove smrti. Direktor “Grand produkcije” i pjevačica bili su jako duhoviti tokom snimanja emisije “Zvijezde Granda specijal” gde su Lepu Brenu i Tanju Savić, koje su isto tako bile gošće, nasmijali do suza.
Saša: “Je l’ imaš ti, Marija, namjeru da se udaješ?”


Marija: “Ma na pada mi na pamet! Pa to je zabluda, to je totalno prevaziđena stvar. Šta ćemo mi koji smo zaljubljive prirode?!”
Saša: “Čekaj, ne moraš da se udaš. Koliko sad imaš godina?”
Marija: “U novembru 34.”
Saša: “Mogla bi da rodiš dijete.”
Marija: “Za godinu-dve”.
Saša: “Ja ću da ga čuvam, majke mi moje. Nema veze bilo muško ili žensko, ali tvrdim, za jedno dvije godine, kad bih ga pitao kako se zove, on bi rekao “Zvezda Granda”.


Marija: “Mora ovakav genije kao što sam ja da ima potomke.”
Saša: “Zamisli dobiješ dijete, odraste i nema sluha.”
Marija: “Je l’ znaš da sam znala da ćeš to da kažeš. Postoji vjerovatnoća da ću da presječem vene odmah.”
Ovo je Brenu i Tanju toliko nasmijalo da su se držale za stomak. A onda je Popović nastavio još da niže svoje bisere.

0 komentari:

Objavi komentar