srijeda, 16. svibnja 2018.

ODLUČIO JE, POKUŠAĆE SA NJOM! Biću tu, i neću se VIŠE ODVAJATI OD NJE! Kreće u akciju…

Posted by arko on 15:21 | No comments

Ana Korać je danas od Drveta mudrosti tražila da joj pusti pesmu, a ono joj je reklo da mu mora odati neku tajnu iz „Zadruge“ za koju niko ne zna kako bi joj ispunio želju. Ona je onda otkrila kako joj je Bora Santana priznao da je zaljubljen u nju.


Drvo je posumnjalo da ga je Ana slagala samo da bi joj se ispunila želja, pa je u Rajski vrt pozvalo Boru, u nadi da će situacija postati jasnija.
– Rekla je da ti je rekla da sam zaljubljen u nju. Ja to nikad nisam rekao, ali ona je provalila da mi se dopada, možda je zaključila sama. Zašto me to pitaš? – rekao je Bora.
Samo da vidim da li me poštuješ. Da li ćeš nešto preduzeti povodom Ane? – upitalo je Drvce.


– Nije ona zaljubljena u mene, ali sam joj simpatičan. Ja mogu radi šoua da probam, ali od toga imam fobiju i stresove, znaš i sam. Nego, misliš li ti da ja imam neke šanse kod nje? Ako hoćeš da ovo bude između nas, imam ideju. Da probam ja nju da šarmiram? Kao ja je muvam, čisto da vidiš kako bih ja to uradio da je ona devojka iz mojih snova. Biću tu, neću se odvajati od nje. Videćete vi ko je Bora Santana, napraviću šou – rekao je Bora sa osmehom.

0 komentari:

Objavi komentar