ponedjeljak, 11. lipnja 2018.

ŠOKANTNA ISPOVIJEST HALIDA BEŠLIĆA: NAKON OVOG VIŠE NIŠTA NEĆE BITI ISTO

Posted by arko on 15:01 | No comments

Halid Bešlić najpopularniji je bh. pjevač narodne muzike, ali u njegovom životu posljednjih godina ništa više nije kao što je bilo. Vlasnik je nekih od najljepših pjesama koje svi znamo, decenijama je na sceni i njegovo nikada neće proći. Toliko toga dobrog je učinio, humanista od djela, a ne od riječi. Čovjek koji je za vrijeme velikih poplava u Bosni i Hercegovini otvorio svoj hotel za one koji nisu imali gdje spavati. Ljudina. Ali tog marta 2009. godine sve se promijenilo. Zauvijek.


On je nedavno u ekskluzivnom razgovoru za beogradski Informer prvi put detaljni ispričao detalje tog užasnog dana. Kazao je da mu je neopisivo teško palo što je, u martu 2009, u saobraćajnoj nesreći izgubio oko, ali kaže da je sretan što je tad dobio priliku za novi život. Otvorio je dušu Halid, tuga se mogla osjetiti u njegovim riječima.
“Zbog oka i dalje osjećam posljedice nesreće. Jedno nemam, a na drugom mi je vidljivost smanjena 30 posto, pa sam tu malo hendikepiran. Moram više da se pazim kad hodam, a smetaju mi naočare.”
Bešlić je, u nesreći, takođe, pregrizao jezik.
“Jezik se najbrže regeneriše. Da sam sasvim ostao bez njega, ne bih mogao da pjevam, ali to nije ono najgore. Zbog nesreće sad moram i nos da “renoviram”.”Proslavljeni pjevač je bio u komi deset dana.


“Odmah sam znao da sam izgubio oko, ali, kad sam udahnuo vazduh, disao sam kao dječak. Prije toga sam pušio, bio mi je slab imunitet, i kad sam upao u komu, nakupila mi se voda u plućima. Doktori su mi vadili vodu, spasavali pluća i izvadili dvije boce katrana. Tad sam skontao da je to kao most i ćuprija – oko sam izgubio, a dobio nova pluća”, ispričao je Bešlić.
Halidova priča uprkos teškoj tragediji i dalje živi. I živjeće još mnogo godina. Uz njegove pjesme, glas i riječi, njegovu pojavu koja ispunjava duše. Neka ga dobro zdravlje posluži i neka nam otpjeva još bezbroj hitova.

0 komentari:

Objavi komentar