subota, 30. lipnja 2018.

TUŽNO . . . PRERANO JE PREMINUO!!! Aco Pejović duboko potresen i iznenadnom smrti svog . . .

Posted by arko on 01:38 | No comments
Rezultat slika za TUŽNO . . . PRERANO JE PREMINUO!!! Aco Pejović duboko potresen i iznenadnom smrti svog . . .
Srpaska javnost danas je ostala zatečena nakon što je objavljeno da je preminuo Sportski direktor Fudbalskog saveza Srbije Goran Bunjevčević.
Odlazak nekadašnjeg kapitena Crvene zvezde ražalostio je cijelu Srbiju, a mnoge istaknute ličnosti opraštaju se od njega.



Aco Pejović koji je posebno potresen iznenadnom smrti svog velikog prijatelja posvetio je Bunjevčeviću poruku koja izaziva suze u očima:



– Šonjo moj… Ne mogu da te dam. Ne mogu da te pustim… NE MOGU! Rano je, Šonjo moj. Rano je da nam odeš, prerano da te damo… Moj si, moje srce, drug, moj brat… Još koliko zora nismo dočekali, koliko vina nismo popili, koliko utakmica zajedno odgledali… Ne mogu da te pustim… I neću! Zauvek ćeš biti tu. Zauvek ćeš živeti! Spavaj sada pijatelju moj, laka ti noć, svetlo ti nebo, sjajne ti zvezde, ZVEZDO MOJA DOBRA – glasila je Pejovićeva emotivna poruka.
Stvarno tužna vijest… Goran je imao samo 44 godine, tužno.

0 komentari:

Objavi komentar