subota, 9. lipnja 2018.

ZBOG BOLESTI JE IMALA TRAUME Dragana Mirković danas živi u RASKOŠI, a njeno detinjstvo je bilo PUNO BOLA!

Posted by arko on 15:50 | No comments

Jedna od najpopularnijih pevačica srpske estrade, Dragana Mirković, danas proslavlja 50. rođendan, a njena životna priča više je nego uzbudljiva.
Dragana je rođena u malom selu Kasidolu, nadomak Požarevca, u četvoročlanoj porodici koju su činili mama, tata i sestra Dušica, a sa njima su živeli i baka i deka.


Kada je imala samo godinu dana, lekari su primetili da ima iščašene kukove. Previđali su da će imati jednu nogu kraću, a do druge godine je bila u bolnicama, na operacijama i u gipsu. Zbog toga je sve do tinejdžerskih dana imala košmare.


– Roditelji su mi bili očajni, majka je mnogo plakala. Bila je tragedija imati žensko dete koje neće moći lepo da hoda. Naš stari kum joj je rekao: “Nemoj da plačeš, to dete će biti nešto posebno.“ Do druge godine bila sam po bolnicama, dugo u gipsu, na terapijama, odvojena od majke jer joj nisu dozvoljavali da bude sa mnom. To je veliki greh prema deci što nisu s majkom dok leže u bolnici bespomoćna. Za mene je to bila strašna trauma, dugo sam se plašila bolnice, imala sam noćne more. Košmarni snovi potrajali su do tinejdžerskih dana – ispričala je Dragana Mirković svojevremeno za “Blic puls“.
blic.rs

0 komentari:

Objavi komentar