utorak, 26. veljače 2019.

ILDA ŠAULIĆ NIJE IZDRŽALA, MORALA JE REĆI ŠTA MISLI O ŠABANOVOM VANBRAČNOM SINU: "On je dečko koji je rođen prije nas i prije nego što se moja majka..."

Posted by arko on 22:10 | No comments

Nakon pojavljivanja na sahrani Šabana Šaulića, njegov vanbračni sin Robert Omaljev dospio je u fokus medijske pažnje.
Radio je kao zidar u Sarajevu, a potom se razbolio: Šabanov sin živi kao socijalni slučaj, ali ovo NIKO NIJE ZNAO O NJEMU, SRCE MI SE SLOMILO​
Kako je objasnio novinarima, on nikada nije komunicirao sa članovima Šabanove porodice.
Ispratio je svog oca i, kako je objasnio novinarima, sve mu greške oprostio, a sa ostalim članovima Šabanove porodice, Robert nije nikad komunicirao, pa ni ovog tužnog dana.
– Nisam zvao suprugu mog oca niti polusestre i brata. Bol je veliki, ali mi nikada nismo bili u kontaktu. Jednostavno, nismo imali nikakav odnos. Nije sada vrijeme da pričam na tu temu, možda ću nekada progovoriti, ali sada bi to bilo neumjesno – zaključio je Robert.
Njegova polusestra, pjevačica Ilda za Hayat 2009. godine ukratko je objasnila odnos svoje porodice prema Robertu. Ovo je ujedno bila njena jedina izjava o ovoj temi:
- Mi nikad nismo imali prilike da budemo u nekom kontaktu. On je dečko koji je rođen prije nas i prije nego što se moja majka udala tako da eto nije bilo prilike. On je čovjek koji ima svoju porodicu i ja mu želim svu sreću - kazala je Ilda.

0 komentari:

Objavi komentar