utorak, 26. veljače 2019.

ŠABANOVA LJUBAVNICA OTVORILA DUŠU I SVE PRIZNALA: Čuli smo se dva sata prije nesreće, BILA SAM S NJIM 15 GODINA

Posted by arko on 22:12 | No comments

Pjevačica Ivona Negovanović Cuca, u potresnoj ispovijesti, otkrila je šta joj je tragično nastradala legenda naše narodne muzike Šaban Šaulić rekla samo nekoliko sati prije nesreće
Cuca, koja je javnosti poznata i kao Šaulićeva ljubavnica tvrdi da je razgovarala sa njim dva sata prije nesreće.
- Rekao mi je: "Vidimo se brzo, kući". Pričao mi je da se plaši da će umrijeti sam kao pas! - ispričala je ona, u suzama.
Pjevačica navodi i da su njih dvoje u vezi više od decenije, kao i da je on jedini muškarac kojeg je voljela.
- Bili smo zajedno petnaest godina - priča neutješna Cuca i dodaje da je ova tragedija promenila njen život iz korijena.
- Voljela sam samo njega. Nikad se neću udati! - rekla je Cuca za Srpski telegraf.
Podsjetimo, Nakon povratka sa koncerta u Bilefeldu, na auto-putu, u automobil u kojem se Šaban nalazio sa svojim kumom Slobodanom Stojadinovićem i vozačem, klavijaturistom Mirsadom Kerićem, udarilo je vozilo kojim je upravljao 34-godišnji Turčin, a koji je bio u alkoholisanom stanju i bez vozačke dozvole.
Šaulić je doživio srčani udar i preminuo u bolnici, Stojadinović je teže povrijeđen i nije životno ugrožen, dok je Kerić zadobio teške tjelesne povrede i preminuo sutradan.
Šabanova smrt izazvala je burne reakcije javnosti u Srbiji i njenom okruženju.
Šaulić je sahranjen je 22. februara 2019. godine u Aleji zaslužnih građana na Novom groblju u Beogradu.

0 komentari:

Objavi komentar